czwartek, 16 lutego 2012

Zabawę czas zacząć...

 Witam Was Kochani w nowym miejscu. Czas zacząć nową zabawę. Tym razem z pomysłem na kolejną wymianę pośpieszyła Miqa - dzięki Kobieto! Nie wiem kiedy ten czas tak szybko ucieka, ale mam przyjemność zaprosić Was do kolejnej wymiany - VI edycji, tym razem będzie to "majówka kryminalna".  Mam nadzieję, że emocji i dreszczyku nie zabraknie :)

Oczywiście z pomocą pośpieszyła również niezawodna i pomysłowa Kasia Michalak - jej dziełem są banerki :) Kasiu Ty wiesz jaka jestem wdzięczna! :) 

Serdeczne podziękowania należą się również wszystkim uczestniczkom V - jakże udanej wymiany "Z miłością w tle". 

Jeszcze większe podziękowania należą się małej grupie dziewczyn, które biorą udział w każdej edycji - wierzcie mi są takie. Jest ich mała garstka :) Zrobiłam statystyki z wszystkich wymian, są imponujące. Obiecuję, że ujawnię, jednak proszę o cierpliwość. 

 

Bardzo Was proszę zanim przystąpicie do zapisów zapoznajcie się dokładnie z zasadami. 
W razie wątpliwości, pytań proszę piszcie śmiało.

Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie wystarczy pozostawić komentarz pod tym postem i przesłać ankietę (do pobrania w zakładce - jest zaktualizowana!!!)
Miło mi będzie jeśli o zabawie poinformujecie na własnych blogach.

ZASADY:

1. Zapisy do 18 marca 2012 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od listopada 2011 roku.
Tym razem, będę wysyłała zaproszenia do współtworzenia blogu. Każda osoba będzie miała możliwość napisania  informacji o wysłaniu, bądź otrzymaniu paczki oczywiście z fotorelacją. 

2.
Losowanie par mieszanych dla uczestników 19 marca, tego dnia wyślę też e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.

3.
Przesyłka powinna zawierać :
* książkę ze zbrodnią w tle
lub książki to tylko zależy od osoby, która szykuje niespodziankę. Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona. Często pytacie jakie mogą to być książki. Myślę, że wszelakie z morderstwem - począwszy od kryminałów, poprzez horror, sensację, skończywszy na thrillerach romantycznych czy też romansach sensacyjnych.
* zakładka wiosenna - wybór wg ankietowanych :)
*
umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
* mile widziany list. Zdarza się często niestety, że nie podpisujecie się, adresat wtedy nie wie komu ma podziękować :(

4.
Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
Dodatkowo, nauczona przykrym doświadczeniem, proszę o przesłanie skanu, zdjęcia dowodu nadania przesyłki, a także zdjęcie wysłanych niespodzianek.

5.
Przesyłkę wysyłamy do 20 kwietnia 2012 roku.
 
6.
Pamiętajcie, by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze.

7.
  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się w zakładce i przesłać na adres
kryminalna.majowka@wp.pl
  W temacie maila: własny nick !!!
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę, wyrażą zgodę na wszystkie punkty zasad wezmą udział w zabawie.
Zastrzegam sobie prawo odmowy zakwalifikowania do zabawy. 



64 komentarze:

  1. Zgłaszam się . Choć czasem z terminami krucho .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!!
    No i powoli ide czytać regulamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłoby być inaczej - również ja się zgłaszam. Później doślę ankietę, teraz zapoznam się dokładnie z zasadami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet sobie nie wyobrażam, że mogłoby mnie tutaj zabraknąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Kochana Ty moja, nie może być inaczej!
      Zawsze byłaś...

      Usuń
    2. Sabinko, a wiesz co ja w tej chwili robię?

      Usuń
    3. Nieee :( Podskakuje z niecierpliwości na fotelu, bo już się nie mogę doczekać :D Chyba zbyt emocjonalnie, to wszystko przeżywam...

      Usuń
    4. :) No to chyba dobrze :)

      Usuń
  5. Dziękuję za zaproszenie.
    Oczywiście zgłaszam się... termin jak najbardziej mi pasuje, ankietę podeślę jutro, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za zaproszenie i oczywiście i w tej edycji nie mogłoby mnie zabraknąć......szczególnie że uwielbiam kryminały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się ogromnie na Wasz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja w wielką radością zgłaszam się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja z wielką radością zgłaszam się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też, ja też! Nie może mnie tu zabraknąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taa, ja niedługo nie będę "Tą Michalak od książek", tylko "Tą Michalak od banerków". Udziału nie biorę, ale Wam jak zwykle kibicuję, coby wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bo Ty kobieta o wielu TALENTACH :)
      Jeszcze raz wielkie dzięki, za wszystkie banerki :) A jest ich całe mnóstwo :)

      Usuń
  12. Sabinko i cała reszto blogowiczek. Tym razem w wymiance udział i ja wezmę :) Proszę o zaproszenie. Wiem już co powędruje do jedenej z Was, która będzie mi przypisana :) Tylko co i od kogo ja dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  13. myślałam o wymiance kryminalnej i już sama chciałam takową zorganizować a tu patrz: Sabinka pod wpływem Was taką organizuje :) Sama chętnie teraz czytam kryminały i na takowe mam ochotę. Cieszę się więc bardzo, że majówka pod znakiem zapytania nam upłynie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda z Was będzie miała możliwość napisania informacji o wysłaniu, bądź otrzymaniu paczki oczywiście z fotorelacją.

    to się nazywa dyskryminacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie przegięłam :)
      Jakoś panowie nigdy się nie pokusili :)

      Usuń
  15. ja też chciałabym się zgłosić, przesłałam już ankietę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też koniecznie!!
    Tobie Sabinko ciężko odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Będzie to moja pierwsza wymianka i bardzo się denerwuję, ale już dawno chciałam to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tej nie biorę udziału, ale będą zaglądać i patrzeć co za cudowności sobie przesyłacie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) Po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już się zapisuję,obowiązkowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ się cieszę, że mogę wziąć udział w wymianie po raz pierwszy:)hurra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja się zapiszę na taką wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się w końcu się załapałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Bądźcie cierpliwe/ cierpliwi uzupełniam listę po 2-3 osoby na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za zaproszenie!
    Po bardzo udanej poprzedniej wymianie, mam wielkie chęci, by wziąć udział w kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście się zgłaszam, no i dzięki za zaproszenie !!!
    Ankietę wyślę później :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście się zgłaszam, dzięki za zaproszenie !!!
    Ankietę wyślę później :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sabinko dziękuję za zaproszenie. Oczywiście się zgłaszam:) Ankietę podeślę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wracam do gry :)
    Czy mam wyslac ankietke, czy wstarczy jaks poprzednia?
    www.omoimczytaniu.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do wymiany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również się zgłaszam. Ankietkę już podesłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety nie mogę się jeszcze zgłosić, bo prowadzę bloga od niedawna, ale czekam na następną wymianę :]
    www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się. Ankietę dziś wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ankietę już wysłałam :) Proszę sprawdzić jakby co w spamie, jeśli maila nie będzie w skrzynce odbiorczej (x.miqa.x@hotmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są ankiety :)
      Nie miałam kiedy uzupełnić listy :)
      Nic nie ginie :) mam nadzieję :)

      Usuń
  37. Na dzień dzisiejszy wszystko uzupełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja z miłą chęcią się zgłaszam. ankietkę już wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyrażam ogromną chęć wzięcia udziału w wymiance :) Ankietę już wysłałam, teraz dopełniam formalność, co do komentarza. O wymianie poinformuję na blogu w najbliższych dniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyrażam ogromną chęć wzięcia udziału w wymiance :) Ankietę już wysłałam, teraz dopełniam formalność, co do komentarza. O wymianie poinformuję na blogu w najbliższych dniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmm, chyba coś mi się zadziała z BlogSpotem. No nic, napiszę jeszcze raz. Oczywiście wyrażam chęć udziału w wymianie (dziękuję za zgodę), ankietę podesłałam, a informacja na blogu pojawi się w ciągu najbliższych kilku dni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się do udziału w wymianie. Ankietę prześle wieczorem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się do wymiany po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się do wymianki i ja ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również zgłaszam się do wymiany:)
    Zaraz podeślę ankietkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też się chętnie przyłączę do zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się w ostatniej chwili :) wymianka już wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze ja:) Nie mogłam się nie skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  50. szkoda, żetak poźno na to trafiłam może przy następnej okazji

    OdpowiedzUsuń