poniedziałek, 12 marca 2012

Wstępna lista

Witajcie :)

Na dzień dzisiejszy wstępna lista wygląda tak:


 1. sabinka.t1 - "Sabinkowe czytanie..."
 3. Lena173 - "Recenzje książek"  
 4. mag349 - "Pasja tworzenia"  
 5. Justyna - "Justeczkowy misz masz"           
 6. Bujaczek - "Zapatrzona w książki"    
 7. vivi22 - "Wypij ze mną herbatę"       
 8. reni - "Ażurowe marzenia"    
11. magdalenardo - "MOJE CZYTANIE"     
12. Kama - "Sparkle"
13. jolajka - "moje dłubaninki" 
14. Bożena - "Od dziś"  
16. summer21 - "Zacisze Ewci"        
17. brzydula13 - "brzydula"  
18. Lewus - "Filmowo - książkowo"   
19. karto_flana - "O moim czytaniu"    
20. asia305 - "mijające chwile" 
21. madmad35 - "Ogród książek Mad" 
22. tosiaczek666 - "to i owo - Tosiakowo"     
24. Dusia - "Moje czytadła"   
25. Witaaminkaa - "My ArtPasion"    
27. Miqa - "miqaisonfire"    
28. Karolka - "Strach przed lataniem i głód doświadczeń"      
29. Paula - "Mój kantor wymiany myśli i wrażeń"   
30. Lucyna - "Po nitce do kłębka"   
31. Dwojra - "Papierowa komnata"            
32. Ulkaaz - "Chwile z robótkami..."      
33. Kalisz made - "Kalisz made"  
34.  smerfetka - "Mój sekretnik"    
35. becia-b - "Magiczna Szuflandia"      
36. anpar - "Kogel - mogel"   


Proszę Was o sprawdzenie czy wszystko się zgadza :)

Są to osoby, które przysłały swoje ankiety. W zamian wysłałam zaproszenia do współtworzenia bloga, czy ktoś nie dostał????

Jeśli macie pytania, proszę piszcie :) Postaram się rozwiać wszelkie wątpliwości :)


Jeśli możecie rozreklamujcie zabawę na własnych stronach :):)

17 komentarzy:

  1. U mnie też wszystko gra:) Banerek zaraz wkleję u siebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się dziewczyny :)
    Jak na kilka dni ta lista jest meeeeega dłuuuuga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też wszystko w porządku :) Banerek już wklejony. Ciekawe ile osób się jeszcze dopisze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie gra, banerek od razu znalazl sie na stronce.Ciekawam juz swojej wylosowanej połówki:)Ale cierpliwie czekam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje:) Teraz pozostało czekać na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również gra i bucy, jak to mój mąż mówi :) Sabinko, zgadza się wszystko. Doczekać się się mogę na to, kogo w parze będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja póki co nie otrzymałam zaproszenia do współtworzenia bloga, ale że zgłaszałam się niedawno, to czekam cierpliwie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, moi drodzy, zgłaszamy się, potrzebuję trzydziestej drugiej osoby do pary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwojra, nie musi być do pary, bo nie będzie wymiany parami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale czy nie musi być parzystej liczby osób, by każda osoba wysłała paczuszkę i każda paczuszkę dostała? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jak widać, kwestie logistyczne nie są moją mocną stroną :)

      Usuń
  12. Chetnie przyłączę się do zabawy :) Ankietę już wysłałam, banerek idę wklejać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chętnie dołącze jeśli można, zaraz się postaram wypełnić ankietę ale banerek do pobrania to już gorsza sprawa bo biegła raczej nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń