środa, 18 kwietnia 2012

witam kochane, dziś wróciłam do domu i zastałam paczuszkę :)
to moja pierwsza wymianka i ciesze się że w niej wziełam udział, teraz jestem bogatsza o nowe doświadczenia :)
ale do rzeczy, oto moja paczuszka



cukierasy zostawiłam dla małego jak wróci ze szkoły, kawusię właśnie popijam a książkę zostawiłam na wieczór :))))))))
do tego mały dodatek w postaci cienia jakiego jezcze nie miałam, oko już zrobione ;)
dziękuję "Mandarynkowe czytadło"   :)
dziękuję za fajną zabawę :)

4 komentarze:

  1. Książki są świetne. Slaughter pisze bardzo dobrze - dość mrocznie, ale jej ksiażki trzymają poziom. A "Gra Geralda" jest cudowna - jedna z moich ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że paczuszka szybko dotarła i przypadła ci do gustu:)Szkoda ze nie wiedziałam, że masz synka-bo dorzuciłabym jakąś książeczkę dla niego... A ten kwaituszek- to zakładka-mam nadzieję, że się domyśliłaś;p
    Ciekawa jestem Twojej opinii o książkach. Zwłaszcza o Kingu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nora Roberts !!! ja chce tą książkę hehehehe . Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo Nietypowa zakładka - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń