poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Mam i ja!

Dziś mam wolny dzień, więc osobiście odebrałam kopertę od listonosza.
najważniejsze  oczywiście są książki...ale i reszta też oko cieszy, cała gama umilaczy od słodkości po próbki kremów i maseczek, no i oczywiście kilka kolorów mulinek, na pewno się przydadzą,
Książek tych nie czytałam, tym bardziej z przyjemnością po  nie sięgnę





Paczkę otrzymałam od Bożeny z bloga http://osobiebb.blogspot.com/, dziękuję Ci bardzo serdecznie za książki i całą masę dodatków.
 =======================================================================

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję ,że przesyłka Ci się podoba. Sprawdzałam na LC co czytałaś .Jesteś megawyzwaniem , Kochana . " Kuchnią włoską " zapoczątkowałam ... nową wymiankę . :-) Tą o podróżach ze smakiem . Romans to coś na małą odmianę po kryminałach , a mulinki , bo masz zdolne ręce i z pewnością coś pięknego wyczarujesz. Podglądam Twego bloga i podziwiam , co tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci, książki zawsze były obecne w moim życiu,

    OdpowiedzUsuń