środa, 25 kwietnia 2012

Mam i ja- ale nie Mambę tylko paczuszkę wymiankową :P

He he hasło mam i ja jakoś mi się tak skojarzyło:P
Ale do rzeczy- dzisiaj po powrocie z pracy zastałam w domu paczuszkę. Wiedziałam, że to ta wymiankowa- wreszcie doszła;). Autorką przesyłki jest  mag349 z blogu Pasja tworzenia!

W całej okazałości- z umilaczami:)
Bardzo zaciekawiły mnie te dwie, niepozornie wyglądające książeczki. Zwłaszcza Agata Christie- nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z jej twórczością. Wiem-wstyd się przyznawać:P Ale w majowy długi weekend z pewnością nadrobię te wstydliwe braki...

A teraz z bliska zdjęcia dwóch cudeniek-
Pierwsze cudeńko to śliczna kartka z liścikiem. A drugi to uroczy notesik- już zamieszkał w mojej torebce. Kochana piękne rzeczy tworzysz!!! Po przejrzeniu Twojego bloga jestem oczarowana Twoim talentem:)

Dziękuję za paczuszkę! A Tobie Sabinko za zorganizowanie zabawy- z pewnością zapisze się do kolejnej:)

1 komentarz:

  1. Wiktę czytałam - fajna :)

    Polecam się na przyszłość :) Tzn. niebawem :)

    OdpowiedzUsuń